פלח שוק 27.6.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 27.6.12
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'קוקה-קולה ישראל' יוצאת בפעילות מוזיקלית ראשונה מסוגה: מצעד שירי השבת של כל הזמנים. במסגרת הפעילות בוחרים הצרכנים, לצד ועדת מומחים, את שירי השבת האהובים ביותר. השירים שייבחרו יזכו לעיבודים חדשים ולביצוע של גדולי הזמר, בהפקה מיוחדת של 'קוקה-קולה' שתיקרא "קול השבת". דיסק האוסף יצורף כמתנה למארז חגיגי של 'קוקה-קולה' שיצא בקרוב. 'קוקה-קולה' אף מעניקה פרסים לרבים מהמדרגים את המצעד בטלפון שמספרו: 072-2658555. הפעילות מלווה בקמפיין באמצעות 'פרסום מימד'. כאן ברדיו 'קול חי' הפעילות מלווה בתוכנית האהובה 'שבת שמחה מאוד בחסות קוקה-קולה' בימי חמישי בשעה שש בערב בהגשת תומר סגיס ואריאל ברמן.

אייל גור מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב ב'גל אורן BSD'. גור היה ממקימי חברת המגזרים של 'מקאן אריקסון' ובעלים של חברת 'קריאייטיב אסטרטגי'. לקוחותיו של גור ייטמעו בפעילות המשרד.

'תנובה' משיקה שני מוצרים חדשים: הראשון הוא גבינה לבנה 5% בטעם פלפלים ושום ובמשקל 250 גרם. הגבינה מצטרפת לסדרת הגבינות בטעמים הכוללת גבינה לבנה עם זיתים ירוקים, גבינה לבנה בטעם בצל מטוגן וגבינה לבנה עם תבליני גינה.

בנוסף משיקה 'תנובה' 'קרם סויה לקפה' – מדובר בתחליף חלב פרווה שלדברי החברה לא מתפשר על טעם ובעל מרקם עשיר במיוחד. המוצר דל נתרן ודל שומן עם 2% שומן בלבד, מכיל באופן טבעי אומגה 3 וסיבים תזונתיים, מועשר בסידן ובויטמינים, ללא גלוטן, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, וללא לקטוז. המוצר בכשרות 'בד"ץ העדה החרדית ירושלים'.

'Avis' עורכת במודיעין עילית את יריד מכירת הרכב 'Avis Market'. ביריד יוצעו מבצעי מכר מיוחדים לצד תנאי מימון מיוחדים. בנוסף כל מבקר ביריד יקבל ללא התחייבות כרטיס המקנה הנחה בתדלוק. היריד יתקיים אי"ה בין התאריכים י"א – ט"ז בתמוז (1.7-6.7) ברחוב אבני נזר 46.



0 תגובות